ABC Okul Yönetim Sistemi

ABC
Jan 19, 2021

--

Öğretmen merkezli okul yönetim sistemi olan ABC; modern arayüzü, kullanım kolaylığı, yenilikçi yapısı ile tüm okul kademelerinde kullanılmaktadır.

ABC Okul Yönetim Sistemi

ABC, kullanım kolaylığı, işlevselliği ve yenilikçi yapısı ile Okul Yönetim Sisteminde standartları yukarılara taşıyor.

Her Okul Kademesine Uygun Modüller
ABC, her okul yapısına uygun modülleri ve sade tasarımları ile sizlere kolay kullanım olanağı sunuyor.

ABC Okul Yönetim Sistemi
ABC Okul Yönetim Sistemi

ABC’yi bugün kullanmaya başlayın!
ABC okul yönetim sistemini; anaokul, ilkokul, ortaokul, lise ve dershane kademelerinin tamamında şimdi kullanabilirsiniz.

Adres: https: // abc.net.tr

--

--

ABC

Her okul için uygun bir çözümü olan ABC Okul Yönetim Sistemini App Store ve Google Play’den inceleyin.