Okul Yönetim Programı

ABC
2 min readMar 7, 2022

--

ABC Okul Yönetim Yazılımı komple bir sistemdir. Web sitesi ve mobil uygulama birbirine entegredir. ABC ile okulunuzu tek noktadan yönetmenin konforunu yaşayın.

Okul Yönetim Programı

Okul Yönetim Programı temel olarak, kuruluşun okulu sorunsuz bir şekilde yönetmesini sağlayan bir yazılım programıdır. Okul Yönetim Programı kullanıcıları birbirine bağlayan web/bulut tabanlı bir yazılımdır.

Kullanıcılar olarak bahsettiğimiz kitle öğrenciler, öğretmenler, veliler gibi enstitü ile bağlantılı olan kullanıcılardır.

Okul Yönetim Programı, katılımı sürdürmekten velilere takip mesajları göndermeye kadar çeşitli özellikler içerir.

ABC OYS, bir okulun operasyonlarını dijitalleştirme sürecinde uygulanmaktadır. Bu yazılımda kabuller, öğrencilerin zaman çizelgeleri, mesajlar, notlar bulunabilir. Ayrıca Okul Yönetim Programı raporlar, ücretler, kütüphane, ulaşım vb. gibi alanları yönetmek için kullanılan çeşitli modüllere sahiptir.

ABC Okul Yönetim Programı Kullanmanın Faydaları

ABC Okul Yönetim Sistemi ayrıca okullar için düşük maliyetli bakım hizmetlerine, yükü azalan idari personele, toplam operasyonel otomasyon ve stratejik görevlere yardımcı olur. Ayrıca çoklu kampüs yönetimine odaklanmak için daha fazla zaman gibi birçok fayda sağlayacaktır.

ABC Her Zaman Yanınızda

ABC Okul Yönetim Programına ile okul ve veli arasındaki iletişim süreci son derece basit hale geliyor. Ebeveynler genellikle güncellenmiş yazılımlardan iletişim programları alabilir. Bir okul yönetim yazılımı aynı anda birden fazla kişiye kısa mesaj göndererek, herhangi bir ek enerji kullanmadan önemli noktaları iletebilir.

Bir öğrencinin okuldaki yaşam döngüsü, kayıt için başvurduğu gün başlar ve okuldan ayrılana kadar devam eder. ABC Okul Yönetim Programı, ücretler, notlar, sınavlar, sınıflar gibi tüm aşamaların verilerinin toplanmasına ve saklanmasına yardımcı olur.

Öğrenci Dostu Okul Yönetim Yazılımı

Programı kullanmak sınıfın ötesinde öğrenci-öğretmen iş birliğine yol açar. Bu durum, personel ve öğrenciler arasındaki etkileşimi artırır. Etkileşim, öğretmenin öğrencilerin sorularını yanıtlayabileceği uygulama üzerinden gerçekleşir. Aynı zamanda veliler ile dostça bir ortamı kolaylaştırır.

Günümüz çağının teknolojisini ve eğitim verilerini birleştirerek öğrencilere yeni nesil bir takip yöntemi sağlanmaktadır. Bu nedenle Öğrenci Takip Sistemi öğrenciler için önemlidir. Uygun olan çalışma saatlerinin ve ders dağılımının belirlenmesinde de önemli bir rol oynamaktadır. Öğrenci Takip Sistemi eksikliklerin giderilmesi konusunda avantaj sağlar.

ABC Profesyoneldir

Belirlenen kriterlere göre süzülmüş öğrencilere, annelere, babalara veya velilere özel metinler oluşturarak SMS ve Bildirim gönderilebilir. Sınav yeri bilgileri SMS veya Bildirim olarak gönderilebilir. Yazılım ile sınav sonuçları farklı formatlarda veli ve öğrencilere SMS veya Bildirim olarak gönderilebilir. Ders başlamadan önceki son dakika değişikliği ile zaman zaman karşılaşırız. Öğrencileri anlık SMS ile bilgilendirebilirsiniz.

--

--

ABC

Her okul için uygun bir çözümü olan ABC Okul Yönetim Sistemini App Store ve Google Play’den inceleyin.