Okul Yönetim Yazılımı

ABC
2 min readJan 27, 2021

--

ABC Okul Yönetim Yazılımı komple bir sistemdir. Web sitesi ve mobil uygulama birbirine entegredir. ABC ile okulunuzu tek noktadan yönetmenin konforunu yaşayın.

ABC Okul Yönetim Yazılımı

ABC İle Okulunuzu Tek Noktadan Yönetin

ABC ile okulunuzu ve okulunuzda ki her aksiyonu takip edin. ABC okulunuzun gelişmiş veya geliştirilmesi gereken yönlerini tespit eder.

Öğrenci ve veli ile ön görüşmelerden başlayarak, tüm kayıt sürecini, tüm görüşmeleri ve neler görüşüldüğünü kayıt altında tutar.

Öğretmenlerinizin, personellerinizin okulunuz için verimliliğini analiz etmenize yardımcı olan ABC ile yönetici, veli, öğrenci ve öğretmenleriniz artık okulunuz daha mutlu ve daha başarılı olacaklardır. Çünkü aksayan bir noktanın tespiti hızlıca yapılacak ve giderilmesi için raporları alabileceksiniz.

ABC İle Veli Bilgilendirmesi Çok Kolay

Okulu tarafından bilgilendirilen veliler okullarına daha fazla güven duymaktadırlar.

Benim Okulum” cümlesini bu velilerden çok duymaktayız. Durum böyle olunca da veliler “kendi okullarını” diğer velilere önermektedirler. Aslında çok basit bir işlem gibi gözüken veli bilgilendirme sistemi okulunuzun imajını üst seviyelere çıkarmakta önemli bir faktördür.

ABC Okul Yönetim Yazılımımızda veli bilgilendirme adımları çok sıkı takip edilmektedir. Okullar tarafından yapılan memnuniyet anketlerinde ABC çok üstün beğeniler almaktadır.

  • Ekran bildirimleri veya SMS
  • Otomatik modül bildirimleri
  • Anlık duyurular
  • Ve daha fazlası ABC mobil uygulamamızda

Öğrenci Takibi

Öğrencilerinizi okul içinde takip edebilmeniz önemli bir ayrıcalık ve rahatlıktır.

Okul Yönetim yazılımımız ile öğrencilerinizi okul içinde akademik ve sosyal olarak takip edebilir, bu takiplerinizi dijital ortamda kayıt altına alabilirsiniz.

Oluşan bu kayıtlarla öğrencilerini için gerekli raporlamaları yapabilir, öğrenci portfolyosunu oluşturabilirsiniz.

Oluşan bu kayıtların düzgün bir şekilde sunulabilmesi önemlidir. ABC Okul Yönetim Yazılımı ile en büyük verileri bile kolaylıkla analiz edebilirsiniz.

Raporlar Oluşturun

ABC’de tüm modüller için raporlar otomatik oluşmaktadır. Yapmanız gereken sadece içerikleri girmenizdir.

  • Öğrenci davranış raporları
  • Sınıf davranış raporları
  • Branş davranış raporları
  • Sertifika raporları

Yazının Tamamı içi tıklayınız: https://abc.net.tr/okul-yonetim-yazilimi/

--

--

ABC

Her okul için uygun bir çözümü olan ABC Okul Yönetim Sistemini App Store ve Google Play’den inceleyin.